+386 1 566 17 44 info@ataco.si

Office Manager BootCAMP

VODJA PISARNE
v malih in srednjih podjetjih

je vezni igralec z aktivno vlogo
pri doseganju ciljev podjetja

INTENZIVNO, PETDNEVNO USPOSABLJANJE,
na katerem boste pridobili znanja in veščine, ki jih potrebujete za uspešno opravljanje poklica vodje pisarne.

  KAJ BOSTE PRIDOBILI?
 POMEMBNE INFORMACIJE IN POVEZAVE
 Znanje s področja poslovnega komuniciranja

  • kako komunicirati s sodelavci in z zunanjimi partnerji,
  • kako preprečevati konflikte,
  • kako s komunikacijo motivirati sodelavce.

Znanje s področja poslovanja

  • kako optimizirati delo,
  • kako kontrolirati delo,
  • kaj mora vodja pisarne vedeti o računovodstvu in financah,
  • kako planirati denarni tok in zagotoviti ustrezno likvidnost,
  • kako oceniti finančno stanje poslovnega partnerja.

Znanje s področja prepoznavanja tveganj v podjetju in metod njihovega obvladovanja. Posebni poudarek bomo namenili področju izterjave, glavnim instrumentom zavarovanja plačil ter osnov pogodbenega in delovnega prava, ki jih boste lahko praktično uporabili pri vsakodnevnem delu.

Termin

  • tor., 16.5.2017 (12:00 do 17:00)
  • čet., 18.5.2017 (12:00 do 17:00)
  • pon., 22.5.2017 (12:00 do 17:00)
  • sr., 24.5.2017 (12:00 do 17:00)
  • pet., 26.5.2017 (09:00 do 14:00)


Program in urnik

Povezava na spletno stran

Video predstavitev usposabljanja
je dosegljiva na povezavi.

 

Kotizacija in plačilo
Cena priprav je 615,00 EUR + 22 % DDV (750,30 EUR) in vključuje predavanja po programu, gradivo, prigrizke, osvežilne napitke in kavo v odmorih ter potrdilo.

Kotizacijo je potrebno nakazati najkasneje 4 dni pred začetkom na transakcijski račun NLB d. d., Ljubljana, SI56 0201-1001-4816-764, sklic: 4007 – 7274.
Račun boste prejeli po zaključku seminarja. Prosimo da ob prihodu na seminar predložite potrdilo o plačani kotizaciji.


Popusti

Popust za zgodnje prijave: ob prijavi in plačilu do vključno 9. aprila 2017 vam priznamo 10 % popust.

Prvi udeleženec iz podjetja plača polno kotizacijo, vsi naslednji imajo 10 % popusta.

 

Prijava
Povezava na prijavo

  JE USPOSABLJANJE POMEMBNO TUDI ZA VAŠE PODJETJE?
Glede na trenutno situacijo v vašem podjetju pomislite, kako bi odgovorili na naslednja vprašanja.

  • Imate neurejene finance, računi niso izdani pravočasno, niso plačani, terjatve se kopičijo in njihova zapadlost je vedno daljša?
  • Imate neurejeno dokumentacijo?
  • Imate občutek, da se strokovni kader preveč ukvarja z
    malenkostmi medtem, ko so pri pomembnih projektih v zaostanku?
  • Vam v podjetju manjka organizacije dela?
  • Nimate pregleda nad tem, katero delo je opravljeno in kako
    daleč so projekti?
  • Imate preprosto občutek, da stvari uhajajo iz rok in nad poslovanjem ni prave kontrole?
  • Je vzdušje v podjetju neprijetno in zmanjšuje produktivnost zaposlenih?
  • Ste v zaostanku s svojimi administrativnimi obveznostmi, npr. pripravo pogodb, vlog za financiranje, predstavitvijo podjetja in projektov, ureditvijo baze o komunikaciji s partnerji?

Če bi enemu od zgornjih vprašanj pritrdili, je administrativno službo v vašem podjetju vsekakor potrebno okrepiti!